Ads Top

Jeroen Bosch Ziekenhuis lanceert mobiele website

Op donderdag 1 december is de mobiele website van het Jeroen Bosch Ziekenhuis live gegaan. De mobiele website is zowel qua vormgeving en navigatie als op inhoud afgestemd op het gebruik van de website met Smartphones. De content van zowel de corporate website als de mobiele website wordt beheerd door de internetredactie van het JBZ met Smartsite iXperion. Mobile ConnectIt draagt zorg voor de toevoeging van social media informatie vanuit Twitter aan de reguliere content en voor de juiste weergave op smartphones.
Bijzondere functionaliteit op de mobiele website is de mogelijkheid om gerelateerde informatie op locatie, specialist, afdeling of specialisme te zoeken om zo een meer gedetailleerd beeld te krijgen van het betreffende onderwerp. Voor specialisten geldt dat iedere specialist een eigen pagina heeft waarin informatie te vinden is over de betreffende arts incl. foto.
Het percentage bezoekers dat via een smartphone de website van het ziekenhuis bezoekt, is in één jaar tijd verdubbeld en zal blijven groeien zo verwacht men. Vijf procent van de bezoekers op de JBZ website komt vanaf een mobiel en haakte voorheen heel snel weer af. Het ziekenhuis wil met patiënten en bezoekers communiceren op de manier die het beste aansluit bij wat zij willen.’


Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.