Digitalisering OLVG zet door
Sinds het begin van de coronacrisis heeft OLVG een extra sterke groei doorgemaakt op het gebied van digitalisering, waaronder de inzet van videoconsulten.
Op dit moment maken al 15 specialismen gebruik van videoconsulten voor het bieden van zorg op afstand. Nu de crisis voortduurt en de voordelen van het videobellen steeds tastbaarder zijn geworden, wordt verder opgeschaald met een stabiele, gebruiksvriendelijke oplossing van Nederlandse bodem: Zaurus.
Zaurus biedt videobellen via digitale spreekkamers. De oplossing is speciaal voor de zorgsector ontwikkeld en kan gemakkelijk geïntegreerd worden met Epic (Haiku, Canto en de MyChart patiëntenomgeving).
Zaurus biedt naast digitale spreekkamers ook digitale assistenten voor de zorg. In een toekomstig stadium zal OLVG onderzoeken hoe deze uitgebreide ‘chatbots’ ingezet kunnen worden om processen te optimaliseren – zowel rond de inzet van videoconsulten als andere zorgprocessen.
Op dit moment maken al 15 specialismen gebruik van videoconsulten voor het bieden van zorg op afstand. Nu de crisis voortduurt en de voordelen van het videobellen steeds tastbaarder zijn geworden, wordt verder opgeschaald met een stabiele, gebruiksvriendelijke oplossing van Nederlandse bodem: Zaurus.
Zaurus biedt videobellen via digitale spreekkamers. De oplossing is speciaal voor de zorgsector ontwikkeld en kan gemakkelijk geïntegreerd worden met Epic (Haiku, Canto en de MyChart patiëntenomgeving).
Zaurus biedt naast digitale spreekkamers ook digitale assistenten voor de zorg. In een toekomstig stadium zal OLVG onderzoeken hoe deze uitgebreide ‘chatbots’ ingezet kunnen worden om processen te optimaliseren – zowel rond de inzet van videoconsulten als andere zorgprocessen.
Geen opmerkingen: